Klanten

De personeels en uitzendkracht loonadministratie AFAS profit gekoppeld met de Stichting Netwerk Gerechtsdeurwaarders door middel van de ESTREME DWL service. Hiermee is het Verzoek om Informatie proces geautomatiseerd wat een besparing oplevert van 1 FTE.

Boskalis, een van ’s werelds grootste maritieme dienstverleners, legt de focus op de innovatie van haar core-business. Dat geldt ook voor de IT-afdeling, waar onlangs tien ICT gerelateerde kavels zijn uitbesteed. Eén van die kavels is het BizTalk-beheer, waarvoor ESTREME inmiddels de volledige eindverantwoordelijkheid draagt.

Lees hier het artikel in de computable.

ASICS heeft hun totale BizTalk integratieplatform bij ESTREME geoutsourced. Het beheer van het platform tot aan het ontwikkelen van nieuwe koppelingen wordt ontzorgd. En dat naar volle tevredenheid.

Lees hier het artikel in de computable.

Containeroverslagbedrijf ECT vroeg ESTREME hun BizTalk-omgeving door te lichten in verband met performance problemen. ESTREME onderzocht het BizTalk-platform en bracht advies uit. De uitvoering van deze adviezen heeft tot een aanzienlijke performance-verbetering geleid.

Tilburg is de eerste gemeente die we met de ESTREME deurwaardersloketservice gekoppeld hebben op het portaal van SNG (Stichting Netwerk gerechtsdeurwaarders). Daarna volgden er nog vele gemeentes en uitzendbureaus.

Lees hier het artikel in de computable.

Bij het UWV is de migratie van BizTalk 2009 naar 2013 onder andere uitgevoerd door een specialist van ESTREME. Dit overgangsmoment is tevens aangegrepen om het deployment, de architectuur en de foutafhandeling sterk te verbeteren. ESTREME maakte deel uit van het team dat bij het UVW de migratie van BizTalk 2009 naar BizTalk 2013 uitvoerde. Dit overgangsmoment is door ESTREME tevens aangegrepen om het deployment, de architectuur en de foutafhandeling sterk te verbeteren.

Brabant Water zocht een coach om hun BizTalk-ontwikkelaar op weg te helpen met de nieuwste BizTalk- en Azure-technologieën. ESTREME coacht en traint de ontwikkelaar een dag per week en springt bij indien er capaciteit te kort is.

Spir-IT, de ICT-dienstverlener voor de Rechtspraak, heeft ESTREME gevraagd hun eigen team aan te vullen met BizTalk-experts. ESTREME stroomlijnt het beheer en alle aanpassingen op bestaande koppelingen wordt verzorgd.

Het VU medisch centrum in Amsterdam had tijdelijk extra BizTalk-ontwikkelbehoefte. ESTREME heeft een integratiespecialist geleverd op detacheringsbasis.